Przed złożeniem reklamacji przeczytaj odpowiedni punkt regulaminu, który był zaakceptowany w chwili zakupu. W celu zgłoszenia reklamacji na towar zakupiony u nas prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacyjnego: Formularz reklamacyjny do pobrania:
W celu zwrotu towaru zakupionego na mocy umowy zawartej na odległość prosimy wypełnić i przesłać do nas w ciągu 14 dni poniższy formularz (preferowane), lub powiadomić nas o tym fakcie w inny skuteczny sposób. (prawo zwrotu dotyczy wyłącznie Konsumentów, nie dotyczy Firm):
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie reklamowanego przedmiotu z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz: kopią faktury lub oryginałem paragonu zakupu, kompletem akcesoriów dostarczonych z przedmiotem, piloty, złącza itp...
ZWROTY Przedmioty zwracane na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość muszą być pozbawione znamion użycia, nieuszkodzone oraz w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Produkt zwracany drogą wysyłkową należy zapakować w sposób zapewniający bezpieczny transport oraz nienaruszający oryginalnego opakowania.
ADRES DO WYSYŁKI REKLAMACJI ORAZ ZWROTÓW:
CODE-Tech "reklamacja" lub "zwrot" ul. Złota 80 62-800 Kalisz telefon dla kuriera 783 383 094
W przypadku zwrotu paczkomatem proszę nadać do paczkomatu: KAL356
Nie przyjmujemy reklamacji ani zwrotów za pobraniem.
W przypadku nie dopełnienia wyżej wymienionych wymagań reklamacja będzie odesłana na koszt kupującego podobnie w przypadku reklamacji niezasadnych.
W przypadku uznania zasadności reklamacji podmiot po reklamacji, naprawie lub wymianie na nowy jest dostarczany na koszt sprzedawcy. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi około 14 dni roboczych i może ulec zmianie. W przypadku decyzji wymiany produktu na nowy lub konieczności naprawy czas realizacji ustalany jest indywidualnie ze względu na plany dostaw oraz dostępność części zamiennych.